Компанія
Ось вже понад 30 років наша компанія є однією з найуспішніших на туристичному ринку України в галузі індивідуального туризму.
Будьте сміливими у своїх бажаннях. У центрі нашої уваги незмінно знаходиться незалежний, вибагливий, допитливий мандрівник. Ви цінуєте свободу та комфорт? При цьому бажаєте мати тверді гарантії надійності та якості від туроператора? Ми готові Вам їх надати, тому що саме для такої цільової групи клієнтів і призначається насамперед туристичний продукт Телехауса.
Наша місія: найвища якість туристичного сервісу. Скрізь. Без компромісів.
Наші можливості є комбінацією перельотів на рейсах провідних світових авіакомпаній з пропозиціями таких відомих німецьких туристичних брендів, як DERTOUR, MEIER’S WELTREISEN, ADAC, Interchalet. Якість Made in Germany + професіоналізм наших співробітників зробить Вашу подорож бездоганною.
Ми будемо раді разом з Вами конструювати Ваші маршрути. Ви, і тільки Ви, пишете сценарій подорожі, а ми готові його режисирувати.
Репутація компанії, безперечно, залежить від компетентності її співробітників. Наша команда з 70 професіоналів пройшла спеціальне навчання та має солідний стаж роботи зі спеціальності. За кожним клієнтом закріплюється персональний менеджер, який відповідає за якість замовлення від моменту Вашого візиту до бюро до повернення з поїздки.
Всі роки роботи ми не відступаємо від основних цінностей нашої корпоративної філософії: повна свобода вибору для мандрівника; максимальні гарантії безпеки на маршруті; патріотизм – українські мандрівники, безумовно, заслуговують на сервіс найкращих у світі готелів та авіакомпаній.
Переваги
Лідер ринку
Телехаус починався в 1993 році з двох невеликих орендованих кімнат в історичному особнячку на Подолі, однієї пишучої машинки Olivetti і гарячого бажання двох колишніх морських офіцерів Володимира Волошина і Вадима Федотова створити туристичну компанію для цільової групи індивідуальних мандрівників.
Успішний старт компанії та подальше стійке зростання підкріплювалися трьома обставинами:
- початковим розумінням особливостей індустрії сервісу, де шлях до серця клієнта лежить через бездоганну якість, яка, у свою чергу, досягається за допомогою майстерності, організованості та дисципліни персоналу
- застосуванням унікальної (на той момент) моделі співпраці з класичними німецькими туроператорами DERTOUR, airtours, TUI, Neckermann, продукт яких ми першими (!) вивели на український ринок індивідуальних подорожей
- новаторським освоєнням технологій онлайн-бронювання турпослуг європейських консолідаторів
Всі роки роботи, які відбулися, Телехаус ні на йоту не відступав від основних цінностей закладеної ще в 1993 році корпоративної філософії: повна свобода вибору для мандрівника при збереженні твердих гарантій надійності та якості від туроператора.
Вже до середини 90-х років стало зрозуміло, що ефективно обслуговувати вимогливих клієнтів можна лише тоді, коли весь цикл послуг, що супроводжує створення індивідуальної подорожі – бронювання авіаквитків, замовлення готелів і трансферів, організація додаткових послуг, оформлення віз здійснюється безпосередньо фахівцями агентства без залучення зовнішніх постачальників. Тільки так можна ретельно відстежити якість складного бізнес-процесу підготовки та реалізації туру. З того часу Телехаус Київ являє собою туристичне агентство повного циклу. Навіть коротка подорож розглядається у нас як окремий тревел-проект, який не зазнає штампування штучного товару. Справа не в тривалості. Справа у бездоганному проектному менеджменті.
Разом з бурхливим зростанням ринку в 2000 – 2010 рр. розвивалися і ми, проходячи всі стадії розвитку, властиві компаніям туристичної галузі, набуваючи досвіду, клієнтів та партнерів. Але, мабуть, найбільшою подією цього періоду став вступ Телехауса у 2005 році до глобальної мережі обслуговування ділових мандрівників ВСD Travel. Це був своєрідний знак якості: до 2010 року ми перетворилися на серйозного гравця на ринку бізнес-тревел, нам почали довіряти замовлення міжнародні корпорації.
Глобалізація в туристичній сфері і нові технології не обійшли стороною Телехаус і безпосередньо впливають на повсякденну діяльність нашої компанії. Сьогодні автоматизація процесів керування туристичними послугами є наказом часу. Телехаус багато і наполегливо інвестує у цю сферу. У 2011 році ми пройшли управлінський аудит і розпочали процес реструктуризації компанії, який наразі завершений. Наша мета – через інновації забезпечити компанії лідерські позиції на надконкурентному туристичному ринку, поєднати солідну технологічну базу із креативністю менеджерів. Ми не фокусуємось на короткострокових завданнях, ми вибудовуємо довгострокову стратегію на майбутнє.
Оглядаючись назад на минулі роки, ми відчуваємо гордість за Телехаус, його співробітників, партнерів та клієнтів, які допомогли компанії стати їй тим, чим вона є.
Неможливо прожити без подорожей. Без прогулянок вулицями галасливих міст, знайомства з екзотичними островами, захоплюючих дух спусків гірськолижними трасами, захоплення морських круїзів… Ми й самі любимо подорожувати! Тим більше, ми щасливі, що тридцять років життя віддано захоплюючому та всепоглинаючому заняттю – туризму!
Особистий менеджер
Головний принцип нашої роботи з клієнтами – персональний підхід до кожного замовника і максимальна гнучкість у задоволенні його побажань до майбутньої поїздки. Для цього ми створили продуману систему планування подорожі.
Все починається з обговорення Ваших уподобань. Для цього Ви можете під’їхати до нашого офісу на Подолі або зробити це телефоном, месенджером, електронною поштою. У переважній більшості наші замовники – це досвідчені та вимогливі мандрівники. У свою чергу, ми поважаємо індивідуальність кожного туриста, цінуємо його довіру та час, намагаємося бути хорошими психологами, вникати в особисті смаки та уподобання, створювати доброзичливу атмосферу комфорту та участі.
За кожним нашим клієнтом закріплюється персональний менеджер, який обговорює та узгоджує із замовником кожен етап бронювання, детально розповідає про особливості напрямку, рівень сервісу в готелях, авіакомпаніях, на круїзних судах. Навіть коли ви перебуваєте в поїздці, Ваш менеджер віртуально супроводжує Вас, контролюючи точність та повноту виконання замовлених послуг. Крім того, для Вашої зручності існує лінія екстреного зв’язку 24/7 з черговим менеджером, який готовий прийти на допомогу в будь-якій непередбаченій ситуації. Для вирішення складних питань з квитками включається цілодобовий черговий авіаційний супервайзер. Ви у надійних руках! Після повернення з подорожі Ваш персональний менеджер буде радий зв’язатися з Вами, щоб отримати зворотний зв’язок, врахувати зауваження та в майбутньому підвищити задоволеність клієнтів.
Багато наших менеджерів працюють у компанії більше 10 років, набувши безцінного досвіду організації подорожей екстра-класу. Знання напрямків, особистий досвід подорожей, періодичне інспектування об’єктів проживання та гідів на місцях – це наша сильна риса. Крім того, Телехаус Київ славиться відсутністю плинності кадрів, що дозволяє примножувати базу туристичних знань та передавати їх молодим співробітникам.
Для підвищення стандартів обслуговування в нашій компанії функціонує служба контролю якості. Кожна Ваша скарга, висловлена по прямому телефону дирекції або викладена в електронному листі, буде гарантовано детально вивчена і Ви отримаєте відповідь у найкоротший термін.
Якість туристичного сервісу без компромісів – наше кредо.
Консьєрж-сервіс
Під консьєрж-сервісом ми розуміємо забезпечення наших клієнтів (на додаток до основної програми) цілим набором додаткових послуг, які прикрашають будь-яку подорож:
- надання країнознавчих матеріалів
- інформування про цікаві події у місці відпочинку
- замовлення екскурсій та приватних гідів
- резервування столиків у ресторанах
- забезпечення доступу в елітні клуби, на прем’єрні покази та закриті вечірки
- VIP-сервіс в аеропортах
- замовлення квитків на концерти, мюзикли, шоу, спортивні заходи
- шопінг-асистенція
- організація виїзних святкувань днів народжень, ювілеїв, весіль
- замовлення лиж, занять у лижних школах та з персональним інструктором
- замовлення квітів та подарунків з доставкою до готелю
Всі додаткові послуги надаються з урахуванням суворих вимог до якості сервісу. Адже за більш ніж 30 років роботи ми накопичили велику базу локальних постачальників у десятках країн світу і багато разів перевірили їх на практиці. Наші контрактні гіди та екскурсоводи відібрано за критерієм професіоналізму та уважності до побажань клієнтів.
Lifestyle
Ласкаво просимо у світ індивідуальних подорожей Телехаус Київ!
Ми прагнемо працювати з кращими клієнтами над кращими тревел-проектами. Виконувати специфічні вимоги, вкладаючись у бюджет. Вже при плануванні створювати атмосферу перфекціонізму, фокусуючись на найдрібніших нюансах майбутньої подорожі. Підхоплювати та розвивати ідеї замовника, а також рекомендувати свої.
Ми пропонуємо нашим клієнтам не просто широкий набір поїздок по світу.
Своє надзавдання ми бачимо саме в тому, щоб перетворити кожну Вашу окрему поїздку на подорож lifestyle, що надає життєву енергію.
При цьому абсолютно неважливо, чи ви їдете на короткий уїк-енд до Парижа або на цілий місяць у Гімалаї.
Справа не в тривалості. Справа в правильній ідеї та бездоганному проектному менеджменті.
Телехаус Київ — це майстерний «пакувальник» Вашої унікальної подорожі. Перебуваючи за лаштунками подій, ми надаємо рух людям, захоплюємо їх хвилюючими подіями, особливою вишуканою атмосферою, чарівністю маленьких знаків уваги, які скромно прикрашають велику невидиму працю… У цьому й полягає майстерність Travel not as usual.
Наші клієнти мають право від нас чекати, що всі деталі запланованої подорожі будуть реалізовані точно і в строк. Адже це є наш бізнес. Для цього і працюють у Телехаусі найталановитіші та найефективніші тревел-менеджери України.
Travel for life. Travel is life.
Історія компанії
1992
Українсько-німецьке підприємство «Телехаус Київ Міжнародні комунікації» розпочинає свою роботу в м. Києві. Головний напрямок бізнесу — сфера телекомунікацій та проектний менеджмент.
1993
Відкритий відділ міжнародного туризму. Біля керма відділу встали (і з того часу несуть незмінну вахту) два колишні офіцери ВМФ. Встановлено тісні партнерські відносини із німецькими партнерами. Оформлення перших індивідуальних турів за кордон.
1994 – 1998
Коло наших клієнтів зростає, підписані агентські угоди з провідними авіакомпаніями. Період накопичення досвіду щодо просування німецьких туристичних брендів на українському ринку індивідуальних подорожей.
1999
Ми стаємо самостійним підприємством «Телехаус Київ Міжнародний туризм». Підприємство увійшло до групи споріднених, історично пов’язаних між собою фірм, об’єднаних спільним ім’ям «Телехаус Київ» (включаючи також «Телехаус Київ Міжнародні комунікації» та «Телехаус Київ Трейд»). Підписано прямий агентський договір з концерном Neckermann (пізніше перейменований на Thomas Cook). SIEMENS Ukraine стає корпоративним клієнтом Телехауса.
2000
Телехаус Київ стає агентом німецьких туристичних концернів airtours та DERTOUR.
2001
Встановлені агентські відносини з концерном TUI. Отримано статус акредитованого агента при міжнародній асоціації авіаперевізників IATA.
2002
Підписано агентський договір з концерном LTU. Кількість працівників у фірмі перевищила 20 осіб. Зареєстровано торгову марку «Телехаус Київ Міжнародний туризм».
2003
Телехаус Київ відкриває продаж квитків на основні європейські морські пороми і на поїзд-експрес Eurotunnel, призначений для перевезення автомобілів і пасажирів під Ла-Маншем. Кількість співробітників перевищила 30 осіб.
2004
Телехаус Київ вступає до Асоціації Авіаційних Агентств України.
2005
Телехаус Київ отримує ексклюзивне право представляти в Україні глобальну мережу з обслуговування ділових мандрівників TQ3 Travel Solutions. Відтепер усі послуги, пов’язані з бізнес-тревел-менеджментом, надає Телехаус під торговою маркою TQ3 Ukraine.
Початок виписки авіаквитків на нейтральних бланках BSP IATA.
2006
Телехаус Київ починає оформляти електронні авіаквитки.
Телехаус Київ став переможцем за результатами опитування журналу професіоналів «Український туризм» у номінації «Найкраще турагентство 2005 року України з обслуговування VIP-клієнтів» Кількість співробітників перевищила 40 осіб.
2007
Після завершення ребрендингу колишньої мережі TQ3 всі послуги з корпоративного обслуговування відтепер надаються під новою маркою BCD Travel. Кількість співробітників перевищила 50 осіб.
2008
Кількість співробітників перевищила 60 осіб.
2009
Телехаус Київ вступає до Європейської Бізнес Асоціації. Відкрито напрямок автомобільного туризму під брендом Telehaus Kiev Auto Touring.
2010
Кількість співробітників перевищила 70 осіб. Відкрито напрям корпоративних послуг для підприємств морської індустрії Telehaus Kiev Marine & Offshore.
2011
Підписано агентський договір з Interchalet – європейським оператором котеджів та апартаментів.
За результатами управлінського бізнес-аудиту розпочато процес реструктуризації компанії.
2012
Міжнародний економічний рейтинг «Ліга Кращих» визнав Телехаус Київ «Підприємством року-2012». Компанія посіла 3 місце в Україні серед середніх підприємств за напрямом «Послуги з організації подорожей».
2013
Процес реструктуризації компанії в основному завершено. На підприємстві успішно впроваджено автоматизовані бізнес-процеси. Телехаус Київ відзначений подякою СК «Європейське Туристичне Страхування» за тривалу успішну співпрацю.
2014
Поточний рік оголошено в компанії роком удосконалення стандартів обслуговування та контролю якості.
2015
У центрі уваги компанії знаходиться впровадження інноваційних онлайн-інструментів за всіма бізнес-напрямами: корпоративне обслуговування, індивідуальний туризм, MICE.
2016
З метою подальшого розвитку основних ліній бізнесу Телехаус розділився на дві юридичні особи. Відтепер Телехаус Київ Міжнародний туризм займається виключно корпоративним обслуговуванням (бізнес-тревел та MICE), надаючи послуги компаніям під франчайзинговим брендом BCD Travel, а тревел-бутік Телехаус Київ Туризм зосередився на наданні преміальних тревел-послуг приватним особам.
2017
У зв’язку з розширенням бізнесу офіс BCD Travel переїхав до бізнес-центру «Іллінський» за адресою Іллінська 8. Тревел-бутік Телехаус Київ на час ремонту історичного особняка на вул. Братський тимчасово перемістився в лофт у бізнес-центрі «Доміно» на вул. Нижній Вал 51. Готується план заходів щодо відзначення 25-річчя компанії наступного року.
2018
Компанія урочисто відзначила своє 25-річчя, провівши масштабний корпоративний захід на майданчику Osokor Club у Києві. Після завершення реставрації особняку на вул. Братська, 7 тревел-бутік Телехаус Київ повернувся до свого історичного офісу. BCD Travel продовжив роботу в офісі у бізнес-центрі «Іллінський».
2019
Телехаус Київ Туризм продовжує успішно розвиватися і зростати: відкрився новий напрямок роботи — медичний туризм у Німеччині; отримали нагороду Silver від мережі Grecotel і CIS KEY PARTNER від Kerzner за обсяг продажів; розпочали ексклюзивну співпрацю з круїзною компанією Hurtigruten; кількість групових поїздок Батьківського Клубу 60+ збільшилась до трьох на рік.
2020
В умовах глобальної пандемії, що охопила весь світ і вщент потрясла індустрію подорожей, Телехаус Київ Туризм продемонстрував рідкісну стійкість і здатність справлятися з викликами часу. Компанія зберегла високі стандарти клієнтського обслуговування, зосередившись на забезпеченні безпеки мандрівників, заснованої на зборі вичерпної інформації про епідеміологічну ситуацію в країні поїздки, детальне планування маршруту та підтримку 24/7.
2021
2021 рік став роком відновлення туристичного потоку в умовах «нової нормальності», що склалася у світі через наслідки пандемії COVID-19, що триває. Телехаус Київ досяг 90% обсягу продажів докризового 2019 року, забезпечивши клієнтам додаткову приватність на індивідуальних маршрутах з урахуванням ретельного відбору об’єктів розміщення та активностей, що гарантують безумовну епідеміологічну безпеку.
2022
Телехаус Київ вистояв у безпрецедентних обставинах агресивної варварської війни, яку розв’язала путінська Росія проти європейської України. Ми продовжили роботу, незважаючи на всі складнощі воєнного стану: закритий повітряний простір, банківські обмеження, масова релокація. Усі сили компанії були спрямовані на надання посильної фінансової та соціальної допомоги Силам оборони, гарантії безпеки для співробітників та клієнтів, забезпечення якісного обслуговування у особливий період.
2023
2023 став роком стабілізації операційної діяльності компанії в повному обсязі на тлі найскладніших умов військового стану. У центрі уваги була безпека подорожуючих клієнтів, власних співробітників, а також посильна матеріальна та соціальна допомога Силам оборони.
Партнери
Заснований у 1917 році, німецький оператор індивідуального туризму відрізняється надзвичайно широким спектром послуг, що надаються. У Вашому розпорядженні 20 000 готелів та апартаментів у 127 країнах світу, а також 770 готових маршрутів, 40 парків розваг, 50 морських поромних ліній, сотні морських та річкових круїзів, залізничні продукти Orient Express, Rovos Rail, Deutsche Bahn, TG .
Особливу увагу слід звернути на можливість бронювання авіаквитків. Ви можете бронювати авіаперельоти без статусу IATА. При цьому в розпорядженні є не лише основні маршрути, а й внутрішні, рідкісні авіакомпанії – понад 200 авіакомпаній по всьому світу. Є можливість замовляти квитки на різні заходи: концерти, театральні вистави, оперу та багато іншого.
Унікальна пропозиція для любителів поїздок на авто. Північна Америка, Європа, ПАР, Намібія, Австралія, Нова Зеландія. Пропозиції з прокату автомобілів, мотоциклів, трейлерів! Спеціально розроблені та оптимізовані маршрути. Можливість створювати свій маршрут самостійно. Величезний вибір готелів, апартаментів та вил спеціально для тих, хто подорожує автомобілем.
Спеціаліст з екзотики. Широкий вибір пропозицій в Азії, Америці, на Карибах та Індійському океані, а також багато іншого. Meiers фокусує Вашу увагу на пропозиції класу люкс. Величезна квота викуплених номерів, конкурентна ціна. добірка комфортабельних вілл.
Багатопрофільний німецький оператор пакетного та індивідуального туризму. Вертикально інтегрована компанія з широкою мережею збуту, власним авіаперевізником Condor, численними дочірніми підприємствами за кордоном та пайовою участю в акціонерному капіталі низки готельних мереж. Крім марки Thomas Cook, опереатор використовує торгові марки Neckermann, Öger Tours, Bucher Last Minute, Air Marin. Географія маршрутів подорожей від Thomas Cook охоплює всі привабливі в туристичному плані регіони світу.
Спеціалізований туроператор з бронювання апартаментів, котеджів, шале, бунгало, вілл в Європі та США. Ідеальний продукт для туристів-індивідуалів, які бажають провести свою відпустку в автентичній обстановці «власного дому» та ближче познайомитися із способом життя країни перебування. Широкий вибір класифікованих об’єктів від Скандинавії до Середземного моря. Акцент на сімейний відпочинок. Окрема програма для гірськолижників. Для любителів відпочинку за вищим класом пропонується добірка комфортабельних вілл.
Компанія Budget поєднує в собі силу одного з найбільших світових брендів у сфері прокату автомобілів. Автомобільний парк відповідає світовим стандартам та пропонує повний спектр послуг у галузі короткострокової та довгострокової оренди автомобілів.
Інформаційно-аналітичне видання, орієнтоване на професіоналів туристичного ринку. У кожному номері публікуються матеріали, в яких представлена вичерпна інформація щодо ринку авіаперевезень, готельного обслуговування, страхування, морських круїзів, туризму, нових технологій, а також останні зміни в законодавчій базі.
Міжнародна мережа експертів туристичного страхування, розташованих в Європі та за її межами. Об’єднавши більш ніж 100-річний досвід роботи, знання та любов до нашої справи, ми є спеціалізованим страховиком, який піклується про Вас.
«Українська страхова група» – компанія, яка надає послуги у всіх ключових страхових напрямках, веде високорентабельний ефективний бізнес і прагне вищої якості у всьому, що робить, має бездоганну репутацію і дотримується норм ділової етики.
Нагороди