Компанія

Ось вже понад 32 роки наша компанія є однією з найуспішніших на туристичному ринку України в галузі індивідуального туризму.

Будьте сміливими у своїх бажаннях. У центрі нашої уваги незмінно знаходиться незалежний, вибагливий, допитливий мандрівник. Ви цінуєте свободу та комфорт? При цьому бажаєте мати тверді гарантії надійності та якості від туроператора? Ми готові Вам їх надати, тому що саме для такої цільової групи клієнтів і призначається насамперед туристичний продукт Телехауса.

Наша місія: найвища якість туристичного сервісу. Скрізь. Без компромісів.

Ми будемо раді разом з Вами конструювати Ваші маршрути. Ви, і тільки Ви, пишете сценарій подорожі, а ми готові його режисирувати.

Репутація компанії, безперечно, залежить від компетентності її співробітників. Наша команда професіоналів пройшла спеціальне навчання та має солідний стаж роботи зі спеціальності. За кожним клієнтом закріплюється персональний менеджер, який відповідає за якість замовлення від моменту Вашого візиту до бюро до повернення з поїздки.

Всі роки роботи ми не відступаємо від основних цінностей нашої корпоративної філософії: повна свобода вибору для мандрівника; максимальні гарантії безпеки на маршруті; патріотизм – українські мандрівники, безумовно, заслуговують на сервіс найкращих у світі готелів та авіакомпаній.

Переваги

Лідер ринку

Телехаус починався в 1993 році з двох невеликих орендованих кімнат в історичному особнячку на Подолі, однієї пишучої машинки Olivetti і гарячого бажання двох колишніх морських офіцерів Володимира Волошина і Вадима Федотова створити туристичну компанію для цільової групи індивідуальних мандрівників.

Успішний старт компанії та подальше стійке зростання підкріплювалися трьома обставинами:

  • початковим розумінням особливостей індустрії сервісу, де шлях до серця клієнта лежить через бездоганну якість, яка, у свою чергу, досягається за допомогою майстерності, організованості та дисципліни персоналу;
  • застосуванням унікальної (на той момент) моделі співпраці з класичними німецькими туроператорами DERTOUR, airtours, TUI, Neckermann, продукт яких ми першими (!) вивели на український ринок індивідуальних подорожей;
  • новаторським освоєнням технологій онлайн-бронювання турпослуг європейських консолідаторів.

Всі роки роботи, які відбулися, Телехаус ні на йоту не відступав від основних цінностей закладеної ще в 1993 році корпоративної філософії: повна свобода вибору для мандрівника при збереженні твердих гарантій надійності та якості від туроператора.

Вже до середини 90-х років стало зрозуміло, що ефективно обслуговувати вимогливих клієнтів можна лише тоді, коли весь цикл послуг, що супроводжує створення індивідуальної подорожі – бронювання авіаквитків, замовлення готелів і трансферів, організація додаткових послуг, оформлення віз здійснюється безпосередньо фахівцями агентства без залучення зовнішніх постачальників. Тільки так можна ретельно відстежити якість складного бізнес-процесу підготовки та реалізації туру. З того часу Телехаус Київ являє собою туристичне агентство повного циклу. Навіть коротка подорож розглядається у нас як окремий тревел-проект, який не зазнає штампування штучного товару. Справа не в тривалості. Справа у бездоганному проектному менеджменті.

Разом з бурхливим зростанням ринку в 2000 – 2010 рр. розвивалися і ми, проходячи всі стадії розвитку, властиві компаніям туристичної галузі, набуваючи досвіду, клієнтів та партнерів. Але, мабуть, найбільшою подією цього періоду став вступ Телехауса у 2005 році до глобальної мережі обслуговування ділових мандрівників ВСD Travel. Це був своєрідний знак якості: до 2010 року ми перетворилися на серйозного гравця на ринку бізнес-тревел, нам почали довіряти замовлення міжнародні корпорації.

Глобалізація в туристичній сфері і нові технології не обійшли стороною Телехаус і безпосередньо впливають на повсякденну діяльність нашої компанії. Сьогодні автоматизація процесів керування туристичними послугами є наказом часу. Телехаус багато і наполегливо інвестує у цю сферу. У 2011 році ми пройшли управлінський аудит і розпочали процес реструктуризації компанії, який наразі завершений. Наша мета – через інновації забезпечити компанії лідерські позиції на надконкурентному туристичному ринку, поєднати солідну технологічну базу із креативністю менеджерів. Ми не фокусуємось на короткострокових завданнях, ми вибудовуємо довгострокову стратегію на майбутнє.

Оглядаючись назад на минулі роки, ми відчуваємо гордість за Телехаус, його співробітників, партнерів та клієнтів, які допомогли компанії стати їй тим, чим вона є.

Неможливо прожити без подорожей. Без прогулянок вулицями галасливих міст, знайомства з екзотичними островами, захоплюючих дух спусків гірськолижними трасами, захоплення морських круїзів… Ми й самі любимо подорожувати! Тим більше, ми щасливі, що тридцять років життя віддано захоплюючому та всепоглинаючому заняттю – туризму!

 

Особистий менеджер

Головний принцип нашої роботи з клієнтами – персональний підхід до кожного замовника і максимальна гнучкість у задоволенні його побажань до майбутньої поїздки. Для цього ми створили продуману систему планування подорожі.

Все починається з обговорення Ваших уподобань. Для цього Ви можете під’їхати до нашого офісу на Подолі або зробити це телефоном, месенджером, електронною поштою. У переважній більшості наші замовники – це досвідчені та вимогливі мандрівники. У свою чергу, ми поважаємо індивідуальність кожного туриста, цінуємо його довіру та час, намагаємося бути хорошими психологами, вникати в особисті смаки та уподобання, створювати доброзичливу атмосферу комфорту та участі.

За кожним нашим клієнтом закріплюється персональний менеджер, який обговорює та узгоджує із замовником кожен етап бронювання, детально розповідає про особливості напрямку, рівень сервісу в готелях, авіакомпаніях, на круїзних судах. Навіть коли ви перебуваєте в поїздці, Ваш менеджер віртуально супроводжує Вас, контролюючи точність та повноту виконання замовлених послуг. Крім того, для Вашої зручності існує лінія екстреного зв’язку 24/7 з черговим менеджером, який готовий прийти на допомогу в будь-якій непередбаченій ситуації. Для вирішення складних питань з квитками включається цілодобовий черговий авіаційний супервайзер. Ви у надійних руках! Після повернення з подорожі Ваш персональний менеджер буде радий зв’язатися з Вами, щоб отримати зворотний зв’язок, врахувати зауваження та в майбутньому підвищити задоволеність клієнтів.

Багато наших менеджерів працюють у компанії більше 10 років, набувши безцінного досвіду організації подорожей екстра-класу. Знання напрямків, особистий досвід подорожей, періодичне інспектування об’єктів проживання та гідів на місцях – це наша сильна риса. Крім того, Телехаус Київ славиться відсутністю плинності кадрів, що дозволяє примножувати базу туристичних знань та передавати їх молодим співробітникам.

Для підвищення стандартів обслуговування в нашій компанії функціонує служба контролю якості. Кожна Ваша скарга, висловлена по прямому телефону дирекції або викладена в електронному листі, буде гарантовано детально вивчена і Ви отримаєте відповідь у найкоротший термін.

Якість туристичного сервісу без компромісів – наше кредо.

 

Консьєрж-сервіс

Під консьєрж-сервісом ми розуміємо забезпечення наших клієнтів (на додаток до основної програми) цілим набором додаткових послуг, які прикрашають будь-яку подорож:

  • надання країнознавчих матеріалів;
  • інформування про цікаві події у місці відпочинку;
  • замовлення екскурсій та приватних гідів;
  • резервування столиків у ресторанах;
  • забезпечення доступу в елітні клуби, на прем’єрні покази та закриті вечірки;
  • VIP-сервіс в аеропортах;
  • замовлення квитків на концерти, мюзикли, шоу, спортивні заходи;
  • шопінг-асистенція;
  • організація виїзних святкувань днів народжень, ювілеїв, весіль;
  • замовлення лиж, занять у лижних школах та з персональним інструктором;
  • замовлення квітів та подарунків з доставкою до готелю.

Всі додаткові послуги надаються з урахуванням суворих вимог до якості сервісу. Адже за більш ніж 30 років роботи ми накопичили велику базу локальних постачальників у десятках країн світу і багато разів перевірили їх на практиці. Наші контрактні гіди та екскурсоводи відібрано за критерієм професіоналізму та уважності до побажань клієнтів.

 

Lifestyle

Ласкаво просимо у світ індивідуальних подорожей Телехаус Київ!

Ми прагнемо працювати з кращими клієнтами над кращими тревел-проектами. Виконувати специфічні вимоги, вкладаючись у бюджет. Вже при плануванні створювати атмосферу перфекціонізму, фокусуючись на найдрібніших нюансах майбутньої подорожі. Підхоплювати та розвивати ідеї замовника, а також рекомендувати свої.

Ми пропонуємо нашим клієнтам не просто широкий набір поїздок по світу.

Своє надзавдання ми бачимо саме в тому, щоб перетворити кожну Вашу окрему поїздку на подорож lifestyle, що надає життєву енергію.

При цьому абсолютно неважливо, чи ви їдете на короткий уїк-енд до Парижа або на цілий місяць у Гімалаї.

Справа не в тривалості. Справа в правильній ідеї та бездоганному проектному менеджменті.

Телехаус Київ — це майстерний «пакувальник» Вашої унікальної подорожі. Перебуваючи за лаштунками подій, ми надаємо рух людям, захоплюємо їх хвилюючими подіями, особливою вишуканою атмосферою, чарівністю маленьких знаків уваги, які скромно прикрашають велику невидиму працю… У цьому й полягає майстерність Travel not as usual.

Наші клієнти мають право від нас чекати, що всі деталі запланованої подорожі будуть реалізовані точно і в строк. Адже це є наш бізнес. Для цього і працюють у Телехаусі найталановитіші та найефективніші тревел-менеджери України.

Travel for life. Travel is life.

Історія компанії

1992

Українсько-німецьке підприємство «Телехаус Київ Міжнародні комунікації» розпочинає свою роботу в м. Києві. Головний напрямок бізнесу — сфера телекомунікацій та проектний менеджмент.

1993

Відкритий відділ міжнародного туризму. Біля керма відділу встали (і з того часу несуть незмінну вахту) два колишні офіцери ВМФ. Встановлено тісні партнерські відносини із німецькими партнерами. Оформлення перших індивідуальних турів за кордон.

1994 – 1998

Коло наших клієнтів зростає, підписані агентські угоди з провідними авіакомпаніями. Період накопичення досвіду щодо просування німецьких туристичних брендів на українському ринку індивідуальних подорожей.

1999

Ми стаємо самостійним підприємством «Телехаус Київ Міжнародний туризм». Підприємство увійшло до групи споріднених, історично пов’язаних між собою фірм, об’єднаних спільним ім’ям «Телехаус Київ» (включаючи також «Телехаус Київ Міжнародні комунікації» та «Телехаус Київ Трейд»). Підписано прямий агентський договір з концерном Neckermann (пізніше перейменований на Thomas Cook). SIEMENS Ukraine стає корпоративним клієнтом Телехауса.

2000

Телехаус Київ стає агентом німецьких туристичних концернів airtours та DERTOUR.

2001

Встановлені агентські відносини з концерном TUI. Отримано статус акредитованого агента при міжнародній асоціації авіаперевізників IATA.

2002

Підписано агентський договір з концерном LTU. Кількість працівників у фірмі перевищила 20 осіб. Зареєстровано торгову марку «Телехаус Київ Міжнародний туризм».

2003

Телехаус Київ відкриває продаж квитків на основні європейські морські пороми і на поїзд-експрес Eurotunnel, призначений для перевезення автомобілів і пасажирів під Ла-Маншем. Кількість співробітників перевищила 30 осіб.

2004

Телехаус Київ вступає до Асоціації Авіаційних Агентств України.

2005

Телехаус Київ отримує ексклюзивне право представляти в Україні глобальну мережу з обслуговування ділових мандрівників TQ3 Travel Solutions. Відтепер усі послуги, пов’язані з бізнес-тревел-менеджментом, надає Телехаус під торговою маркою TQ3 Ukraine.
Початок виписки авіаквитків на нейтральних бланках BSP IATA.

2006

Телехаус Київ починає оформляти електронні авіаквитки.
Телехаус Київ став переможцем за результатами опитування журналу професіоналів «Український туризм» у номінації «Найкраще турагентство 2005 року України з обслуговування VIP-клієнтів» Кількість співробітників перевищила 40 осіб.

2007

Після завершення ребрендингу колишньої мережі TQ3 всі послуги з корпоративного обслуговування відтепер надаються під новою маркою BCD Travel. Кількість співробітників перевищила 50 осіб.

2008

Кількість співробітників перевищила 60 осіб.

2009

Телехаус Київ вступає до Європейської Бізнес Асоціації. Відкрито напрямок автомобільного туризму під брендом Telehaus Kiev Auto Touring.

2010

Кількість співробітників перевищила 70 осіб. Відкрито напрям корпоративних послуг для підприємств морської індустрії Telehaus Kiev Marine & Offshore.

2011

Підписано агентський договір з Interchalet – європейським оператором котеджів та апартаментів.
За результатами управлінського бізнес-аудиту розпочато процес реструктуризації компанії.

2012

Міжнародний економічний рейтинг «Ліга Кращих» визнав Телехаус Київ «Підприємством року-2012». Компанія посіла 3 місце в Україні серед середніх підприємств за напрямом «Послуги з організації подорожей».

2013

Процес реструктуризації компанії в основному завершено. На підприємстві успішно впроваджено автоматизовані бізнес-процеси. Телехаус Київ відзначений подякою СК «Європейське Туристичне Страхування» за тривалу успішну співпрацю.

2014

Поточний рік оголошено в компанії роком удосконалення стандартів обслуговування та контролю якості.

2015

У центрі уваги компанії знаходиться впровадження інноваційних онлайн-інструментів за всіма бізнес-напрямами: корпоративне обслуговування, індивідуальний туризм, MICE.

2016

З метою подальшого розвитку основних ліній бізнесу Телехаус розділився на дві юридичні особи. Відтепер Телехаус Київ Міжнародний туризм займається виключно корпоративним обслуговуванням (бізнес-тревел та MICE), надаючи послуги компаніям під франчайзинговим брендом BCD Travel, а тревел-бутік Телехаус Київ Туризм зосередився на наданні преміальних тревел-послуг приватним особам.

2017

У зв’язку з розширенням бізнесу офіс BCD Travel переїхав до бізнес-центру «Іллінський» за адресою Іллінська 8. Тревел-бутік Телехаус Київ на час ремонту історичного особняка на вул. Братський тимчасово перемістився в лофт у бізнес-центрі «Доміно» на вул. Нижній Вал 51. Готується план заходів щодо відзначення 25-річчя компанії наступного року.

2018

Компанія урочисто відзначила своє 25-річчя, провівши масштабний корпоративний захід на майданчику Osokor Club у Києві. Після завершення реставрації особняку на вул. Братська, 7 тревел-бутік Телехаус Київ повернувся до свого історичного офісу. BCD Travel продовжив роботу в офісі у бізнес-центрі «Іллінський».

2019

Телехаус Київ Туризм продовжує успішно розвиватися і зростати: відкрився новий напрямок роботи — медичний туризм у Німеччині; отримали нагороду Silver від мережі Grecotel і CIS KEY PARTNER від Kerzner за обсяг продажів; розпочали ексклюзивну співпрацю з круїзною компанією Hurtigruten; кількість групових поїздок Батьківського Клубу 60+ збільшилась до трьох на рік.

2020

В умовах глобальної пандемії, що охопила весь світ і вщент потрясла індустрію подорожей, Телехаус Київ Туризм продемонстрував рідкісну стійкість і здатність справлятися з викликами часу. Компанія зберегла високі стандарти клієнтського обслуговування, зосередившись на забезпеченні безпеки мандрівників, заснованої на зборі вичерпної інформації про епідеміологічну ситуацію в країні поїздки, детальне планування маршруту та підтримку 24/7.

2021

2021 рік став роком відновлення туристичного потоку в умовах «нової нормальності», що склалася у світі через наслідки пандемії COVID-19, що триває. Телехаус Київ досяг 90% обсягу продажів докризового 2019 року, забезпечивши клієнтам додаткову приватність на індивідуальних маршрутах з урахуванням ретельного відбору об’єктів розміщення та активностей, що гарантують безумовну епідеміологічну безпеку.

2022

Телехаус Київ вистояв у безпрецедентних обставинах агресивної варварської війни, яку розв’язала путінська Росія проти європейської України. Ми продовжили роботу, незважаючи на всі складнощі воєнного стану: закритий повітряний простір, банківські обмеження, масова релокація. Усі сили компанії були спрямовані на надання посильної фінансової та соціальної допомоги Силам оборони, гарантії безпеки для співробітників та клієнтів, забезпечення якісного обслуговування у особливий період.

2023

2023 став роком стабілізації операційної діяльності компанії в повному обсязі на тлі найскладніших умов військового стану. У центрі уваги була безпека подорожуючих клієнтів, власних співробітників, а також посильна матеріальна та соціальна допомога Силам оборони.

2024

Увесь 2024 рік наш тревел-бутік, незважаючи на безпрецедентні зовнішні обставини воєнного часу, стабільно та повноцінно надавав послуги як постійним клієнтам, так і новим прихильникам висококласних індивідуальних подорожей, де персональний стиль поєднується з гарантіями безпеки туроператора. Завдяки нашим професійним тревел-консультантам і відданим клієнтам, компанія у 2024 році продемонструвала зростання фінансових показників і активно розвивала маркетингову складову, роблячи акцент на соціальні мережі.

Партнери

Four Seasons Hotels and Resorts — це мережа розкішних готелів, відома своїм високим рівнем сервісу, елегантним дизайном та увагою до деталей. Компанія була заснована в 1960 році в Канаді й наразі управляє понад 100 готелями та курортами по всьому світу. Four Seasons пропонує своїм гостям ексклюзивні умови проживання, інноваційні спа-центри, гастрономічні ресторани та унікальні враження в найкращих локаціях світу.

 

One&Only Resorts — це колекція вишуканих курортів, розташованих у найекзотичніших куточках світу, зокрема на Мальдівах, у Дубаї, Мексиці, Австралії та інших унікальних локаціях. Кожен готель мережі пропонує найкращий сервіс, ексклюзивні вілли та номери, а також індивідуальний підхід до відпочинку гостей. One&Only зачаровує розкішною атмосферою та неперевершеними природними пейзажами, що робить її вибором для тих, хто прагне незабутнього елітного відпочинку. One&Only Resorts входять до Kerzner group, які також володіють готелями Atlantis Resorts (Atlantis The Palm та Royal Atlantis у Дубаї, Atlantis Paradise Island на Багамах) – розкішні курорти з аквапарками, океанаріумами та розвагами.

 

Belmond — це мережа шикарних готелів, luxury круїзів і поїздів, що спеціалізується на унікальних подорожах та відпочинку високого класу. Компанія була заснована у 1976 році й володіє ексклюзивними готелями в історичних та мальовничих локаціях, таких як Венеція, Флоренція, Сицилія, Майорка, Кариби, Південна Америка та Азія. Belmond також управляє знаменитими ретро-поїздами, включаючи Venice Simplon-Orient-Express, та розкішними річковими круїзами. У 2019 році мережа стала частиною групи LVMH, що ще більше зміцнило її позиції у сфері преміального туризму.

 

Mandarin Oriental — це мережа елегантних п’ятизіркових готелів, відома своїм винятковим сервісом, вишуканим дизайном і унікальним поєднанням азійських традицій із сучасним комфортом. Компанія була заснована в Гонконзі та сьогодні володіє та управляє розкішними готелями у багатьох країнах світу, включаючи Великобританію, США, Францію, ОАЕ та інші. Готелі Mandarin Oriental славляться високим рівнем обслуговування, ексклюзивними спа-центрами та гастрономічними ресторанами, що робить їх популярним вибором серед вибагливих мандрівників.

 

Oetker Collection — це мережа люксових готелів, яка включає в себе деякі з найексклюзивніших і найпрестижніших курортів та готелів у світі. Вишуканий дизайн та бездоганний сервіс – ось, що приваблює селебріті до відпочинку в готелях Oetker Collection. Серед її найбільш відомих готелів — Hotel Du Cap Eden Roc на Французькій Рів’єрі, Brenner’s Park у Баден-Бадені, Le Bristol у Парижі, The Lanesborough у Лондоні.

 

Rocco Forte Hotels — це мережа ексклюзивних готелів 5*, заснована в 1996 році сером Рокко Форте та його сестрою Ольгою Поліцці. Компанія володіє унікальними готелями в ключових містах Європи, таких як Лондон, Рим, Флоренція, Берлін, а також у Саудівській Аравії. Готелі Rocco Forte відомі елегантним дизайном, індивідуальним підходом до гостей та поєднанням сучасного комфорту з місцевим колоритом.

 

Dorchester Collection — це мережа елітних готелів, яка об’єднує шикарні готелі в різних куточках світу, зокрема в Лондоні, Парижі, Римі, Мілані, Лос-Анджелесі та Дубаї. До колекції входять такі знакові готелі, як The Dorchester у Лондоні, Plaza Athénée в Парижі та Hotel Eden у Римі. Dorchester Collection поєднує класичну розкіш із сучасними тенденціями, пропонуючи гостям унікальний досвід проживання.

 

Rosewood Hotels & Resorts — це мережа готелів класу люкс, відома своїм індивідуальним підходом до гостинності та унікальним дизайном кожного закладу. Бренд був заснований у 1979 році та пропонує розкішні готелі, курорти й резиденції в найпривабливіших куточках світу, включаючи Європу, Азію, Америку та Близький Схід. Rosewood прагне створювати автентичний досвід для гостей, відображаючи культуру та історію кожного місця.

 

Peninsula Hotels — це мережа вишуканих готелів, що належить компанії The Hongkong and Shanghai Hotels, Limited. Вона була заснована в 1928 році та відома своїм сервісом, дизайном і розкішними локаціями в найбільших містах світу, зокрема в Гонконзі, Нью-Йорку, Лондоні, Токіо та Парижі. Готелі Peninsula поєднують класичний стиль з сучасними технологіями, пропонуючи гостям ексклюзивні зручності, включаючи власний автопарк з Rolls-Royce, високоякісні ресторани та спа-центри преміум-класу.

 

Cheval Blanc — це колекція елітних готелів, що належить групі LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy). Готелі Cheval Blanc розташовані в ексклюзивних локаціях, таких як Сен-Барт, Куршевель, Париж, Сент-Тропе, Мальдіви, Сейшели. Вони відомі вишуканим дизайном, персоналізованим сервісом і високим рівнем комфорту. Кожен готель поєднує сучасну елегантність із місцевими традиціями, пропонуючи гостям унікальний досвід відпочинку.

 

Hyatt — одна з найбільших і найвідоміших у світі мережа готелів, з понад 1000 готелями, що розташовані в різних країнах. Вона пропонує різноманітні варіанти розміщення, від люксових готелів до доступних курортів, орієнтуючись на високий рівень сервісу та комфорт. Гостям Hyatt доступні інноваційні послуги, в тому числі спа-процедури, ресторани з висококласною кухнею та сучасні конференц-зали для бізнесу. Бренд Hyatt славиться своєю увагою до екологічних стандартів і стійкого розвитку.

 

Leading Hotels of the World (LHW) — це асоціація розкішних готелів, яка об’єднує понад 400 готелів у різних куточках світу. Заснована в 1928 році, LHW пропонує своїм клієнтам ексклюзивний досвід розміщення, гарантуючи найвищий рівень сервісу та комфорту. Члени асоціації відомі своєю неперевершеною якістю обслуговування, унікальним дизайном та історичним значенням. Кожен готель, що є частиною LHW, має власний стиль, який поєднується з найкращими традиціями гостинності.

 

Aman — це мережа розкішних готелів, яка спеціалізується на наданні елітних послуг на кращих локаціях, часто в екзотичних і віддалених куточках планети. Готелі Aman славляться своєю унікальною архітектурою, інтимною атмосферою і високим рівнем обслуговування. Кожен готель цього бренду пропонує гостям неповторний досвід, поєднуючи сучасні зручності з місцевими традиціями та культурою.

 

Relais & Châteaux — це ексклюзивна мережа готелів і ресторанів класу люкс, заснована у 1954 році у Франції. Вона об’єднує понад 580 незалежних готелів та ресторанів у більш ніж 60 країнах світу, які відзначаються високим рівнем сервісу, вишуканою кухнею та унікальною атмосферою. Члени мережі дотримуються філософії “The Art of Living”, пропонуючи гостям не просто проживання, а справжній культурний та гастрономічний досвід.

Нагороди

sibir

ERV

HahnAir

Amadeus 2012

Evol Voya 2011

23.06.2010

2010

2010

2009(2010)

leading_hotels

11

2008

 

Бажаєте індивідуальну подорож на основі лише ваших побажань? Зв'яжіться з нами