Історія компанії

1992

Українсько-німецьке підприємство «Телехаус Київ Міжнародні комунікації» розпочинає свою роботу в м. Києві. Головний напрямок бізнесу — сфера телекомунікацій та проектний менеджмент.

1993

Відкритий відділ міжнародного туризму. Біля керма відділу встали (і з того часу несуть незмінну вахту) два колишні офіцери ВМФ. Встановлено тісні партнерські відносини із німецькими партнерами. Оформлення перших індивідуальних турів за кордон.

1994 – 1998

Коло наших клієнтів зростає, підписані агентські угоди з провідними авіакомпаніями. Період накопичення досвіду щодо просування німецьких туристичних брендів на українському ринку індивідуальних подорожей.

1999

Ми стаємо самостійним підприємством «Телехаус Київ Міжнародний туризм». Підприємство увійшло до групи споріднених, історично пов’язаних між собою фірм, об’єднаних спільним ім’ям «Телехаус Київ» (включаючи також «Телехаус Київ Міжнародні комунікації» та «Телехаус Київ Трейд»). Підписано прямий агентський договір з концерном Neckermann (пізніше перейменований на Thomas Cook). SIEMENS Ukraine стає корпоративним клієнтом Телехауса.

2000

Телехаус Київ стає агентом німецьких туристичних концернів airtours та DERTOUR.

2001

Встановлені агентські відносини з концерном TUI. Отримано статус акредитованого агента при міжнародній асоціації авіаперевізників IATA.

2002

Підписано агентський договір з концерном LTU. Кількість працівників у фірмі перевищила 20 осіб. Зареєстровано торгову марку «Телехаус Київ Міжнародний туризм».

2003

Телехаус Київ відкриває продаж квитків на основні європейські морські пороми і на поїзд-експрес Eurotunnel, призначений для перевезення автомобілів і пасажирів під Ла-Маншем. Кількість співробітників перевищила 30 осіб.

2004

Телехаус Київ вступає до Асоціації Авіаційних Агентств України.

2005

Телехаус Київ отримує ексклюзивне право представляти в Україні глобальну мережу з обслуговування ділових мандрівників TQ3 Travel Solutions. Відтепер усі послуги, пов’язані з бізнес-тревел-менеджментом, надає Телехаус під торговою маркою TQ3 Ukraine.
Початок виписки авіаквитків на нейтральних бланках BSP IATA.

2006

Телехаус Київ починає оформляти електронні авіаквитки.
Телехаус Київ став переможцем за результатами опитування журналу професіоналів «Український туризм» у номінації «Найкраще турагентство 2005 року України з обслуговування VIP-клієнтів» Кількість співробітників перевищила 40 осіб.

2007

Після завершення ребрендингу колишньої мережі TQ3 всі послуги з корпоративного обслуговування відтепер надаються під новою маркою BCD Travel. Кількість співробітників перевищила 50 осіб.

2008

Кількість співробітників перевищила 60 осіб.

2009

Телехаус Київ вступає до Європейської Бізнес Асоціації. Відкрито напрямок автомобільного туризму під брендом Telehaus Kiev Auto Touring.

2010

Кількість співробітників перевищила 70 осіб. Відкрито напрям корпоративних послуг для підприємств морської індустрії Telehaus Kiev Marine & Offshore.

2011

Підписано агентський договір з Interchalet – європейським оператором котеджів та апартаментів.
За результатами управлінського бізнес-аудиту розпочато процес реструктуризації компанії.

2012

Міжнародний економічний рейтинг «Ліга Кращих» визнав Телехаус Київ «Підприємством року-2012». Компанія посіла 3 місце в Україні серед середніх підприємств за напрямом «Послуги з організації подорожей».

2013

Процес реструктуризації компанії в основному завершено. На підприємстві успішно впроваджено автоматизовані бізнес-процеси. Телехаус Київ відзначений подякою СК «Європейське Туристичне Страхування» за тривалу успішну співпрацю.

2014

Поточний рік оголошено в компанії роком удосконалення стандартів обслуговування та контролю якості.

2015

У центрі уваги компанії знаходиться впровадження інноваційних онлайн-інструментів за всіма бізнес-напрямами: корпоративне обслуговування, індивідуальний туризм, MICE.

2016

З метою подальшого розвитку основних ліній бізнесу Телехаус розділився на дві юридичні особи. Відтепер Телехаус Київ Міжнародний туризм займається виключно корпоративним обслуговуванням (бізнес-тревел та MICE), надаючи послуги компаніям під франчайзинговим брендом BCD Travel, а тревел-бутік Телехаус Київ Туризм зосередився на наданні преміальних тревел-послуг приватним особам.

2017

У зв’язку з розширенням бізнесу офіс BCD Travel переїхав до бізнес-центру «Іллінський» за адресою Іллінська 8. Тревел-бутік Телехаус Київ на час ремонту історичного особняка на вул. Братський тимчасово перемістився в лофт у бізнес-центрі «Доміно» на вул. Нижній Вал 51. Готується план заходів щодо відзначення 25-річчя компанії наступного року.

2018

Компанія урочисто відзначила своє 25-річчя, провівши масштабний корпоративний захід на майданчику Osokor Club у Києві. Після завершення реставрації особняку на вул. Братська, 7 тревел-бутік Телехаус Київ повернувся до свого історичного офісу. BCD Travel продовжив роботу в офісі у бізнес-центрі «Іллінський».

2019

Телехаус Київ Туризм продовжує успішно розвиватися і зростати: відкрився новий напрямок роботи — медичний туризм у Німеччині; отримали нагороду Silver від мережі Grecotel і CIS KEY PARTNER від Kerzner за обсяг продажів; розпочали ексклюзивну співпрацю з круїзною компанією Hurtigruten; кількість групових поїздок Батьківського Клубу 60+ збільшилась до трьох на рік.

2020

В умовах глобальної пандемії, що охопила весь світ і вщент потрясла індустрію подорожей, Телехаус Київ Туризм продемонстрував рідкісну стійкість і здатність справлятися з викликами часу. Компанія зберегла високі стандарти клієнтського обслуговування, зосередившись на забезпеченні безпеки мандрівників, заснованої на зборі вичерпної інформації про епідеміологічну ситуацію в країні поїздки, детальне планування маршруту та підтримку 24/7.

2021

2021 рік став роком відновлення туристичного потоку в умовах «нової нормальності», що склалася у світі через наслідки пандемії COVID-19, що триває. Телехаус Київ досяг 90% обсягу продажів докризового 2019 року, забезпечивши клієнтам додаткову приватність на індивідуальних маршрутах з урахуванням ретельного відбору об’єктів розміщення та активностей, що гарантують безумовну епідеміологічну безпеку.

2022

Телехаус Київ вистояв у безпрецедентних обставинах агресивної варварської війни, яку розв’язала путінська Росія проти європейської України. Ми продовжили роботу, незважаючи на всі складнощі воєнного стану: закритий повітряний простір, банківські обмеження, масова релокація. Усі сили компанії були спрямовані на надання посильної фінансової та соціальної допомоги Силам оборони, гарантії безпеки для співробітників та клієнтів, забезпечення якісного обслуговування у особливий період.

2023

2023 став роком стабілізації операційної діяльності компанії в повному обсязі на тлі найскладніших умов військового стану. У центрі уваги була безпека подорожуючих клієнтів, власних співробітників, а також посильна матеріальна та соціальна допомога Силам оборони.